Pérezovi se omluvili vlastní inženýři: Našly se problémy, o kterých jsem mluvil
Sergio Pérez byl ještě před měsícem pro všechny na odpis. Ztráta mexického závodníka na týmového kolegu dosáhla během červencových závodů tříletého maxima a pro mnohé byl v jeho sedačce jednou nohou Daniel Ricciardo nebo Liam Lawson. Red Bull ho nakonec podržel, a když se v září začal trápit i Max Verstappen, dostaly prý Checovy předchozí výkony – a hlavně zpětná vazba – úplně jiný rozměr.
Pérez už v Monze všem připomněl, že jeho týmový kolega teprve nyní začíná pociťovat problémy, kterými on trpí už několik měsíců. Tehdy ho nikdo nebral příliš vážně, ale následovalo Baku, kde Verstappen za týmovým kolegou jednoznačně zaostával. Ani v tomto případě někteří neberou Mexičana vážně, ale podle jeho slov ho Red Bull bere vážně.
Inženýři v Milton Keynes se prý dokonce svému pilotovi omluvili za to, že ho nebrali dostatečně vážně. Když dostal Pérez v Baku od novinářů otázku, zda si Red Bull nyní uvědomuje, že monopost RB20 má zásadní problémy a tým ho měl poslouchat dříve, odpověděl: „Svým způsobem ano,“ odpověděl Mexičan.
„Pokud mám být upřímný, někteří inženýři za mnou po Monze přišli a v podstatě se mi omluvili, protože teď jsou nám mnohem jasnější problémy, o kterých jsem mluvil,“ řekl Pérez.
Na druhou stranu však podotkl, že podporu týmu nikdy neztratil. V posledních měsících se hodně psalo o tom, co Checa drží v sedle a proč ho Red Bull už dávno nevyhodil. Hned na začátku letní přestávky však tým jasně naznačil, že žádné jezdecké rošády se nechystají a Mexičan má nadále plnou podporu vedení.
„Pokud mám být naprosto férový, musím také říci, že jsem vždy měl plnou podporu inženýrů,“ uvedl na pravou míru své vyjádření Pérez. „Hodně se spekulovalo a lidé říkali, že nemám žádný problém, jen se dostatečně nesoustředím na svou jízdu a podobné věci. Na konci dne jsem ale rád, že jsme to našli a můžeme se soustředit na nápravu.“