Ve druhém tréninku si Norris a Leclerc vyměnili pozice, Red Bull se propadl
Těsný souboj mezi Ferrari a McLarenem pokračoval i ve druhém tréninku. Lando Norris a Charles Leclerc si však tentokrát v čele vyměnili pozice. Zatímco Norris za světla tahal za kratší konec, po setmění našel o 0,058 sekundy více než jeho hlavní soupeř.
Ve druhém tréninku už na to začali jezdci více tlačit, což se odrazilo i na řadě doteků s bariérami. Odolnost svého auta testoval i Lando Norris na výjezdu ze třetí zatáčky, ale náraz nebyl dostatečně tvrdý na to, aby způsobil poškození.
Norris tak po tréninku může spokojeně analyzovat časy a zjišťovat, kde by ještě mohl vylepšit své kolo 1:30,727, kterým předjel Charlese Leclerca o méně než šest setin. O monopostu Ferrari v Monačanových rukou mluvil bývalý závodník Anthony Davidson jako o vítězném. Zdá se, že by se mu v sobotu mohlo podařit ukořistit pole position.
Carlos Sainz skončil třetí, ale s výrazným mankem. Párkrát jsme ho viděli i ve výběhové zóně. Španělovy problémy s brzdami se totiž vrátily a zdá se, že se je ještě nepodařilo zcela odstranit. Ferrari však může být celkem spokojeno.
To se nedá říct o Red Bullu, který byl pomalejší dokonce i než jeho vlastní juniorská stáj. Zatímco Júki Cunoda skončil čtvrtý a Daniel Ricciardo šestý, piloti červených býků marně hledali půdu pod nohama.
Sergio Pérez nestačil ani na George Russella a zajel osmý nejlepší čas po řadě problémů. Ve vysílačce jmenoval jednu slabinu auta za druhou: nedostatek přilnavosti na přední nápravě v apexu zatáčky, nedostatečná rotace auta, problémy s trakcí. Max Verstappen si na balanc auta nestěžoval. S vyvážením podle vlastních slov neměl problém, jen nedokázal najít dostatek přilnavosti. I proto jej evidujeme až na patnáctém místě.
Alex Albon s novými předními závěsy se dostal do nejlepší desítky a párkrát jsme ho viděli i velmi vysoko. Jeho týmový kolega Franco Colapinto jezdí se starou specifikací a pomalu poznává, jak se v první polovině roku cítil Logan Sargeant.
První desítku uzavřel Nico Hülkenberg před dalším jezdcem v problémech. Lewis Hamilton neměl trakci a grip na zadní nápravě, ale později trpěl velkou nedotáčivostí. Když mu inženýr po kvalifikační simulaci řekl, že je jedenáctý, zklamaně prohlásil: “To je neuvěřitelné…” Nevydařený den Mercedesu ještě stihl završit George Russell, který nezvládl průjezd osmou zatáčkou a své auto zapíchl do bariéry tři minuty před šachovnicovou vlajkou.
2. trénink - GP Singapuru 2024
Jezdec | Tým | Čas | Ztráta | Kola | |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lando Norris | McLaren | 1:30,727 | 27 | |
2. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:30,785 | +0,058 | 28 |
3. | Carlos Sainz | Ferrari | 1:31,356 | +0,629 | 27 |
4. | Júki Cunoda | RB | 1:31,468 | +0,741 | 28 |
5. | Oscar Piastri | McLaren | 1:31,474 | +0,747 | 27 |
6. | Daniel Ricciardo | RB | 1:31,478 | +0,751 | 26 |
7. | George Russell | Mercedes | 1:31,488 | +0,761 | 25 |
8. | Sergio Pérez | Red Bull | 1:31,598 | +0,871 | 25 |
9. | Alex Albon | Williams | 1:31,650 | +0,923 | 26 |
10. | Nico Hülkenberg | Haas | 1:31,667 | +0,940 | 26 |
11. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:31,709 | +0,982 | 24 |
12. | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:31,750 | +1,023 | 25 |
13. | Kevin Magnussen | Haas | 1:31,793 | +1,066 | 26 |
14. | Lance Stroll | Aston Martin | 1:31,957 | +1,230 | 25 |
15. | Max Verstappen | Red Bull | 1:32,021 | +1,294 | 24 |
16. | Franco Colapinto | Williams | 1:32,057 | +1,330 | 26 |
17. | Esteban Ocon | Alpine | 1:32,119 | +1,392 | 27 |
18. | Pierre Gasly | Alpine | 1:32,222 | +1,495 | 27 |
19. | Kuan-jü Čou | Stake | 1:32,359 | +1,632 | 26 |
20. | Valtteri Bottas | Stake | 1:32,786 | +2,059 | 26 |
Live
- Štítky
- GP Singapuru 2024