logo F1zpravy.czF1online.sk

Cunoda vysvětluje nehodu: Příliš jsem zatočil

Júki Cunoda, monopost v bariére po nehode
© X/F1
Milan Kubala
Milan Kubalavčera 20:53

Júki Cunoda si dal před příjezdem do Saúdské Arábie za cíl být v trénincích o něco konzistentnější, aby se lépe připravil na rozhodující části víkendu. Zatím mu to příliš nevychází. Jeho sebevědomí dostalo ránu po nehodě v závěru druhého pátečního tréninku.

Cunoda v pátek nezaostával za Maxem Verstappenem tak, jak jsme byli na Holanďanovy kolegy v posledních měsících zvyklí. Ve druhém tréninku mu chyběly „jen“ čtyři desetiny a v prvním tréninku to bylo ještě těsnější. S pátkem by mohl být spokojen, kdyby deset minut před koncem programu neskončil v bariéře. Náraz byl tak tvrdý, že na trať muselo vyjet lékařské vozidlo.

„Zkrátka jsem zatočil až příliš, dotkl jsem se bariéry na vnitřní straně a poškodil si při tom auto,“ popsal incident ze svého pohledu Júki Cunoda. „Pak jsem ztratil kontrolu nad autem. Omlouvám se týmu, protože to vypadalo dobře. Je to škoda.“

Dotyků s bariérami jsme v pátek viděli nepočítaně. Ve vysílačce je hlásili také Oscar Piastri, Alex Albon či Kimi Antonelli. Jen v Cunodově případě to mělo tak vážné následky a trénink musel být přerušen červenou vlajkou.

Pozitivem jsou Cunodovy dosahované časy, ale otázkou je, jak se na něm podepíše páteční nehoda. „Kvalifikační kolo bylo docela dobré. Trochu mi uškodila příprava [pneumatik], ale zatím je to docela fajn. Na dlouhé jízdy jsem měl omezený čas, což jsem si však způsobil sám [nehodou], takže si nemůžu stěžovat.“

„Takhle jsem to rozhodně nechtěl ukončit,“ zpytoval si svědomí rodák ze Sagamihary. „Krátké jízdy jsou OK, jen mě trochu brzdila příprava kola, takže ještě se z toho dá vydolovat nějaký čas.“

Související zprávy

Diskuze