Hadjar by se rád porovnal s Verstappenem, problémy ostatních v něm vyvolávají zvědavost

Isack Hadjar na vlastní kůži zjišťuje, co to znamená být pilotem Red Bullu. Francouzský mladík se stal jedním z nejpříjemnějších překvapení úvodu sezóny a vzhledem k problémům hlavního týmu je pochopitelné, že přicházejí otázky na jeho možné spojení s Maxem Verstappenem.
Pro úplnost musíme zdůraznit, že za piloty Red Bullu se považují nejen jezdci hlavního týmu, ale také sesterského Racing Bulls. Je všeobecně známo, že všichni čtyři mají podepsané smlouvy s výrobcem energetických nápojů, nikoli se svými týmy, což vedení značky usnadňuje jejich přesouvání mezi jednotlivými stájemi. Nejnovějším kandidátem na posun do Milton Keynes je Isack Hadjar.
I když Helmut Marko jasně řekl, že Júki Cunoda zůstane v Red Bullu minimálně do konce sezóny, podobných vyjádření jsme v posledních letech slyšeli víc než dost, což znamená, že to nezastaví spekulace novinářů o možném přestupu Isacka do hlavního týmu. Jak se zdá, francouzský mladík si otázky také užívá a na veřejnosti povzbuzuje všudypřítomnou zvědavost.
„Upřímně, zdá se, že jezdit po boku Maxe je velmi obtížné,“ řekl Hadjar novinářům v Bahrajnu. „To však ve mně vyvolává ještě silnější touhu jít tam a zjistit, proč tomu tak je a co se tam děje.“
„Není to tak, že nemusím pracovat. Já na sebe vždy vyvíjím tlak a nadále chci dodávat výsledky. Nyní jsou očekávání lidí možná o něco vyšší, ale já pokračuji v tom, co dělám. Už před sezónou jsem řekl, že pokud má auto na deváté nebo osmé místo, chci ho dosáhnout a maximalizovat výsledek, ne se motat mimo bodů. Pokud má auto na nejlepší desítku, musím být v nejlepší desítce,“ dodal Hadjar.
Toho od těchto slov neodrazuje ani čerstvá zkušenost jeho nového týmového kolegy Liama Lawsona, o které si spolu už určitě povídali. Ten se vrátil do dobře známého prostředí a dostal do rukou monopost, který je mnohem poslušnější a předvídatelnější než Verstappenova RB21. Novozélanďan se tak může vrátit do pohody, ale neměl by navázat na svůj výsledek z Japonska, neboť ani místo v Racing Bulls nemá garantované navěky.
„Řekl bych, že je fér říci, že tohle auto má určitě širší pracovní okno a snadněji se řídí, ale to podle mě nutně neznamená, že Red Bull je neovladatelný. Možná to chce o něco více času, než v něm získáte komfort,“ přemýšlí Lawson.
„Monopost Racing Bulls není šíleně odlišný od toho loňského. Je docela jiný než auto, se kterým jsem začal sezónu, ale cítím se v něm dobře. Víkend v Japonsku podle mě neukázal, čeho jsme schopni. Bohužel, kvalifikace nám nevyšla, ale obecně jsem se cítil docela komfortně,“ dodal Lawson.