Hadjar se s Lawsonem nebaví o Red Bullu: Je to těžké téma

Po odchodu Sergia Péreze z Red Bullu měla být z Liama Lawsona nová týmová dvojka Red Bullu, která konečně dokáže asistovat Maxovi Verstappenovi a sbírat body do konstruktérského šampionátu. Po dvou velkých cenách se však Lawson musel vrátit do juniorské stáje, což na něm zanechalo stopy. Isack Hadjar prozradil, že toto téma při rozhovorech s týmovým kolegou raději neotvírá.
Po Júkim Cunodovi zřejmě přijde na řadu právě Isack Hadjar jako zatím nejperspektivnější mladík červených býků. I když před pár týdny uvedl, že se ještě necítí být připraven na povýšení, měl by se na něj pomalu chystat. Při Cunodově současné výkonnosti se nedá očekávat, že by se v Red Bullu udržel i po této sezóně. Kromě toho se padokem šíří i spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena.
Zatím však Isackovi Hadjarovi není jasné, co přesně dělalo Liamovi Lawsonovi v Red Bullu problémy. „Toto není téma, o kterém bychom se bavili. Já se ho na něj nechci ptát, protože je to těžké téma. Já opravdu nevím. Ano, je to tak, že se o tom velmi nebavíme.”
Hadjar zvolil na jedné straně citlivý a ohleduplný přístup k Liamovi Lawsonovi, ale na druhé straně by se mu hodily informace o tom, na čem musí pracovat, aby se po příchodu do Red Bullu nepotopil stejně jako Gasly, Albon, Pérez, Lawson a Cunoda.
Mladý francouzský jezdec však vidí prostor pro své zlepšení. Jednu věc prý ve Formuli 1 ještě nezažil, ale v monopostu RB21 by ji rozhodně potřeboval. „Zatím jsem dostatečně nezažil práci s náročným autem,” uvědomuje si Hadjar, jehož auto je takříkajíc „šité na míru” juniorům. Jeho potenciál je sice mnohem menší než potenciál Red Bullu, ale nabízí stabilnější platformu a lepší jízdní vlastnosti v širším spektru podmínek.
„Moje auta byla zatím velmi konzistentní a nejezdilo se v nich zrovna nejtěžší. Nezažil jsem žádné víkendy, na kterých bych měl z auta hrozný pocit. Zatím nemám zkušenost s tím, že bych musel během jednoho víkendu monopost zvednout ze dna na nějaký vysoký level,” uvědomuje si svůj nedostatek zkušeností při nastavování monopostu a analýze dat, přitom tyto činnosti bývají v Red Bullu klíčové v noci z pátku na sobotu.
„Možná i z tohoto technického hlediska vím ještě dělat pokroky, abych chápal, co je potřeba udělat na monopostu F1, aby byl rychlejší,” dodává Hadjar. „Čistou rychlost buď máte, nebo ji nemáte, ale kolem toho je ještě více věcí.”