Hadjar nepřeceňuje své síly: Na přestup do Red Bullu ještě nejsem připravený

Junioři červených býků se zpravidla nemohou dočkat toho, kdy se jim naskytne příležitost přestoupit do hlavní stáje. Isack Hadjar si však uvědomuje, jaká výzva ho čeká. Částečně vyslyšel rady bývalých jezdců a zatím se do Red Bullu nehrne.
Z loňského vicemistra Formule 2 je podle Christiana Hornera nejlepší nováček aktuální sezóny. Taková pochvalná vyjádření na jeho adresu musí být předzvěstí toho, že brzy se může dočkat povýšení, zejména při současných výkonech Júkiho Cunody.
Více bývalých závodníků však Hadjara varuje, aby do Red Bullu nechodil, ba dokonce někteří mu radí okamžitě si začít hledat působiště někde jinde. Brzký přestup do Red Bullu by mu totiž mohl pokazit start jeho kariéry, jak se to stalo Alexovi Albonovi či Pierrovi Gaslymu.
„Určitě se ještě necítím být připravený. To je fakt,“ souhlasně přikývl Isack Hadjar ve čtvrtek. V této chvíli prý upřednostní juniorský tým, ve kterém se chce toho co nejvíce naučit. „Myslím si, že v mé pozici je dobré sbírat zkušenosti.“
„Užívám si každý jeden víkend a hodně se toho učím. Jízda v tomto autě mě baví, takže uvidíme, co přijde v budoucnosti. Obvykle směřují kroky juniorů Red Bullu právě tam,“ uvědomuje si francouzský jezdec.
S názorem, že přestup do Red Bullu by byl unáhlený a z pohledu jeho kariéry ne nejlepší, v podstatě souhlasí. „Myslím si, že dá se to tak říct. Liam a Júki jsou kvalitní jezdci, takže je normální myslet si něco takového. Jsem však zvědavý, jaké je to jezdit vedle Maxe. To je jediná věc, kterou k tomu teď mohu říct.“
Júki Cunoda už několik let čerpal zkušenosti v juniorské stáji a cítil se být připravený, ale když přišel do Red Bullu, zůstal akorát tak překvapený. Většinou si neumí vysvětlit, proč tak zaostává za Maxem Verstappenem.
Hadjar si uvědomuje, že monopost RB21 má tajemství, která by mu mohla přerůst přes hlavu. „Myslím si, že asi ještě nemám dostatek zkušeností s autem, které by se těžko ovládalo. Doposud byly moje monoposty velmi konzistentní a určitě se v nich nejezdilo nejtěžší na světě. Nezažil jsem víkendy, kdy bych měl z auta hrozný pocit. Nemám tu zkušenost, když se snažíte během víkendu vytáhnout auto ze dna na hladinu.“
„Možná z technického hlediska ještě mohu udělat progres, pochopit, co je třeba dělat, aby auto bylo rychlejší. Tu surovou rychlost buď máte, nebo ji nemáte, ale jde více o věci kolem toho,“ uvědomuje si.