logo F1zpravy.czF1online.sk

Speciální lakování představil před Singapurem i VCARB

Lakovanie VCARB
© Getty Images / Red Bull Content Pool
Matúš Pavlík
Matúš Pavlíkvčera 14:12

Asijské a americké závody jsou ideální příležitostí k představení speciálních barev. Mnozí sponzoři se snaží pronikat na americké a asijské trhy; kromě toho noční závody na okruhu Marina Bay poskytují fotografům zcela odlišné prostředí, kde mohou změněné barvy dokonale vyniknout. Po Mercedesu se představil speciální lakování pro Singapur i VCARB.

Italský tým bude v jihovýchodní Asii propagovat svého sponzora – oděvní společnost Hugo. Ta se nedávno rozdělila na dva subjekty – Hugo a Boss. Tato společnost byla loni spojována se stájí z Faenzy a spekulovalo se, že se stane jejím novým titulním partnerem. Red Bull se však nakonec dohodl s firmami Visa a Cash App, díky čemuž vzniklo podle mnohých nejhorší jméno týmu v dějinách Formule 1: Visa Cash App RB.

Pod umělým osvětlením v Singapuru se bude vyjímat světle modrá „džínovina“, která postupně přechází do tmavší, a jednotlivá schémata odděluje imitace zipu na bocích. Nechybí ani „kožené“ logo připomínající klasické ozdoby oblečení. Nahoře krytu motoru a svatozáře zůstává tradiční modrá metalíza VCARB-u.

Těšit se můžeme také na speciální kombinézy pro Júkiho Cunody a Daniela Ricciarda. Oba jsou známými nadšenci módy a tyto novinky je nesmírně potěšily.

„V průběhu let jsme viděli různá spojení oděvních značek s týmy Formule 1, zejména pokud jde o oblečení, ale ještě nikdy jsme neviděli, že by se naplno ponořily i do dění na trati,“ prohlásil Daniel Ricciardo. „Zvyšujeme sázku a ukazujeme, že pro značky se toho dá udělat mnohem víc. Určitě si myslím, že tímto otevřeme oči módním domům a uvidíme víc módou inspirovaných lakování.“

Přidal se také jeho týmový kolega Júki Cunoda. „Móda je jednou z mých vášní, takže je super, když vidím, že náš tým je součástí takové unikátní spolupráce. Není to jen naše každodenní nebo týmové oblečení. Něco takového ještě nikdo nikdy neudělal,“ řekl nadšeně japonský závodník.

Zároveň jde o poněkud symbolický průlom. Tento tým kdysi nesl označení Toro Rosso a jako nositel DNA nesmírně oblíbeného (ačkoli chudého) týmu Minardi nadšeně nesl zástavu věčného outsidera. Před rokem 2024 se však Red Bull rozhodl, že tým revitalizuje a přemění ho na finančně úspěšný podnik. Jeho součástí je i změna identity a toto je další krok při celkové transformaci stáje.

Předchozí fotografieAktuální fotografieNásledující fotografie
Getty Images / Red Bull Content Pool 1/6
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool
Getty Images / Red Bull Content Pool

Související zprávy

Diskuze