logo F1zpravy.czF1online.sk

Leclerc nemůže uvěřit, kolik má smůly: Už nevím, co mám dělat. Asi půjdu do Lurd

F-L4oNQXkAEQ9Ti
© FOM
Milan Kubala
Milan Kubala5. 11. 2023

Když v zahřívacím kole začne live timing ukazovat žluté vlajky, můžete si být jisti, že se stalo něco špatného. O pár sekund nám to potvrdila i režie přímého přenosu, která nám nabídla záběry na Charlese Leclerca v bariéře. Monacký jezdec opět doplatil na technický problém, což ho úplně položilo. Jak může mít jeden člověk tolik smůly? To je otázka, která mu teď vrtá hlavou.

Charlesovi Leclercovi se už od začátku kariéry lepí smůla na paty. Cynik by řekl, že je to způsobeno barvou jeho kombinézy, a možná by měl špetku pravdy. Jednou se však tato nešťastná série musí skončit, řekli byste si. Jednou se možná i skončí, ale ten čas ještě nepřišel.

“Ne! Vypadla mi hydraulika! Vypadla mi hydraulika! Proč mám takovou *** smůlu?! Proč mám takovou *** smůlu?!” lamentoval ve vysílačce utrápený Charles Leclerc, když se svým monopostem narazil do bariéry. “V autě nefunguje hydraulika, všechno náhle velmi ztěžklo.”

Systém následně opět naskočil, ale jen na deset sekund. Leclerc proto odstavil monopost za bariérou, opět si zanadával a opět se ptal, jak je to možné.

K novinářům se tak dostal už během závodu. Co se tedy stalo v zahřívacím kole? “Problém jsem si uvědomil, když jsem přišel o řízení. Neměl jsem žádnou hydrauliku. Vlastně si nemyslím, že je to hydraulický problém. Vím, co to je, ale nemohu zacházet do detailů. Něco se stalo s motorem, zablokovaly se mi zadní pneumatiky, točilo mě a skončil jsem ve zdi. Nemohl jsem s tím nic dělat.”

Ani Carlos Sainz po startu nebyl spokojen s tím, jak jeho auto fungovalo. Ve vysílačce naštvaně prohlásil, že se už nemůže dočkat okamžiku, kdy přijdou do Maranella a vyhodí jeho spojku do koše. Leclerc si nemyslí, že by tyto problémy měly něco společné. “Nemluvil jsem ještě s kluky o detailech, ale podle toho, co viděli, je to něco úplně jiného. Nesouvisí to s Carlosovým problémem.”

“Já jsem byl se svým autem spokojený. Na monopostech od víkendu k víkendu měníme nastavení, tak asi jen nebyl spokojený s tím, co udělali na jeho straně garáže. Na mé straně to bylo v pořádku,” pokračoval pilot Ferrari.

Všechno bylo v pořádku až do chvíle, kdy to v pořádku nebylo. Hněv a frustrace by se v garáži Ferrari určitě daly krájet. “Jsem naštvaný a velmi zklamaný. Celý víkend jsme pracovali na tom, abychom dnes uspěli, a nakonec jsem ani nezávodil.”

“Tento rok jsem měl prostě hodně smůly a nevím, co s tím mám dělat. Možná bych měl jít na pouť do Lurd,” prohlásil Charles Leclerc s odkazem na francouzské poutní městečko, kde se měla zjevit Panna Marie. “Ale opravdu, co s tím mohu dělat? Nic. Snažili jsme se znovu rozjet, mohli jsme auto opravovat během červené vlajky. Oni řekli ne.”

Související zprávy

Diskuze