McLarenem se zívalo i v druhém tréninku, opět nenašli soupeře

Dominantní představení McLarenu pokračovalo i v druhém tréninku na Velkou cenu Maďarska. Lando Norris a Oscar Piastri se přetahovali o nejlepší čas na středně tvrdých i měkkých pneumatikách a nikomu nedali šanci. Třetí skončil opět Charles Leclerc.
Andrea Stella už před druhým tréninkem hovořil o spokojenosti. Potvrdil, že McLarenu velmi vyhovují maďarské středně rychlé zatáčky, což se ukazuje zejména ve druhém a třetím sektoru. Vše nasvědčuje tomu, že o pole position si to rozdají Norris a Piastri.
Důležité však bude neudělat chybu. Oba dnes měli problémy v poslední zatáčce. Lando Norris zde však udělal větší chybu, když vyjel na trávník, vyletěl z trati a téměř skončil v bariéře. Naštěstí před ní stihl zabrzdit.
Charles Leclerc je i v druhém tréninku nejlepším jezdcem ze zbytku. Ve druhém tréninku však jeho manko narostlo téměř na čtyři desetiny sekundy. Na druhé straně Lewis Hamilton se drží v přibližně stejné vzdálenosti sedmi desetin, ačkoli monacké zadní křídlo vyměnil za španělskou verzi.
Čtvrté a páté místo obsadili piloti Aston Martinu. Fernandovi Alonsovi se podařilo skončit vysoko navzdory tomu, že v prvním tréninku chyběl kvůli svalovému zranění v oblasti zad. Jeho kanadskému kolegovi Hungaroring očividně vyhovuje a byl o více než desetinu rychlejší.
Sedmý skončil George Russell, přičemž jeho týmový kolega uzavřel první desítku. Mercedes i ve druhém tréninku jezdil se starším zavěšením a podle informací magazínu Auto Motor und Sport s ním bude pokračovat i po zbytek víkendu. Inženýři nezaznamenali výrazný výkonnostní pokles ve srovnání s víkendem v Belgii, a tak upřednostní sběr dat se starší konfigurací vozu.
Isack Hadjar opět předběhl oba jezdce z mateřské stáje. Red Bullu zbývá doufat, že v noci se mu podaří další velký obrat. V pátek to totiž nevypadalo vůbec dobře. Max Verstappen a Júki Cunoda si stěžovali na to, že nemají přilnavost ani na přední, ani na zadní nápravě. Nizozemec to přirovnal k jízdě na ledu.
„Já nevím, co se děje, je to neovladatelné. Nedokážu najít žádný normální balanc,“ prohlásil obhájce mistrovského titulu v závěru tréninku, když se věnoval závodním simulacím.
Jako by toho nebylo málo, Verstappen bude muset v pátek večer zamířit na kobereček ke komisařům. Uprostřed druhého tréninku totiž v kokpitu našel bílý ručník nebo utěrku. Ve třetí zatáčce se rozhodl vyhodit ji z kokpitu přímo na trať.

Williams ani dnes neopouštěly technické problémy. Carlos Sainz dostal příkaz přerušit svou závodní simulaci a zamířit do boxů, protože stáji vypadla telemetrie. Naštěstí o chvíli později naskočila a Španěl dostal pokyn pokračovat ve svém programu.

2. trénink - GP Maďarska 2025






Jezdec | Tým | Čas | Ztráta | Kola | |
---|---|---|---|---|---|
1. | McLaren | 1:15,624 | 27 | ||
2. | McLaren | 1:15,915 | +0,291 | 30 | |
3. | Ferrari | 1:16,023 | +0,399 | 28 | |
4. | Aston Martin | 1:16,119 | +0,495 | 28 | |
5. | Aston Martin | 1:16,233 | +0,609 | 25 | |
6. | Ferrari | 1:16,329 | +0,705 | 28 | |
7. | Mercedes | 1:16,417 | +0,793 | 27 | |
8. | Racing Bulls | 1:16,427 | +0,803 | 30 | |
9. | Red Bull | 1:16,485 | +0,861 | 30 | |
10. | Mercedes | 1:16,520 | +0,896 | 26 | |
11. | Haas | 1:16,567 | +0,943 | 27 | |
12. | Stake | 1:16,680 | +1,056 | 31 | |
13. | Haas | 1:16,704 | +1,080 | 29 | |
14. | Red Bull | 1:16,791 | +1,167 | 25 | |
15. | Racing Bulls | 1:16,812 | +1,188 | 29 | |
16. | Williams | 1:16,874 | +1,250 | 32 | |
17. | Stake | 1:16,946 | +1,322 | 29 | |
18. | Williams | 1:17,021 | +1,397 | 30 | |
19. | Alpine | 1:17,043 | +1,419 | 25 | |
20. | Alpine | 1:17,159 | +1,535 | 29 |
- Štítky
- GP Maďarska 2025