Společnost Revolut bude titulním partnerem týmu Audi

Od oficiálního vstupu továrního týmu Audi do Formule 1 nás dělí už jen měsíce. Přípravy vrcholí, výkony Sauberu na trati se zlepšují a usilovně se pracuje i v zákulisí. Němci nezahálejí a tento týden představili svého titulního partnera.
To je obvykle velmi důležitá chvíle. Titulní partneři jsou obvykle ti nejštědřejší, nejviditelnější a často se vejdou i do názvu. Tiskové stanovisko automobilky neříká nic o tom, že oficiální název týmu bude nyní Revolut Audi F1 Team, ale toto označení se objevilo na některých platformách.
Revolut nahradí současného titulního partnera stáje, sázkovou společnost Stake. Image finanční technologické společnosti se k jedné z nejvážnějších a nejserióznějších značek světa automobilismu hodí přece jen o něco více než logo internetového kasina. Podle medializovaných informací platil Stake za svůj symbol a jméno v názvu stáje kolem 50 milionů dolarů. Nepochybujeme, že Revolut bude k dalšímu ze svých 60 milionů klientů přinejmenším podobně štědrý.
V každém případě, podle tiskového stanoviska Audi sahá spolupráce mnohem dále než k prostému posílání sponzorských peněz na účet týmu. „Společným cílem spolupráce je vytvářet nové možnosti, jak mohou fanoušci během soutěžních víkendů prožívat dění na trati, nabízet jedinečné zážitky nové generaci nadšenců motorsportu a poskytovat exkluzivní výhody pro zákazníky Revolutu,“ píše Audi ve svém stanovisku.
„Kromě toho bude Revolut Business rozsáhle integrován do finančních operací týmu. Fanoušci budou přímo profitovat z toho, že Revolut zajistí bezproblémová platební řešení při nákupu týmového zboží, čímž zaručí prémiový a intuitivní zážitek z nakupování,“ dodává německá automobilka.
Samozřejmě nechybí ani rozsáhlá vyjádření všech pohlavářů jednotlivých zúčastněných stran. Za Audi se vyjádřili generální ředitel AUDI AG Gernot Döllner a šéf týmu Jonathan Wheatley, za Revolut generální ředitel společnosti Nik Storonsky.
„Audi vstupuje do Formule 1 s jasnou ambicí: využít tuto platformu jako technologicky relevantní a ekonomicky udržitelnou investici do budoucnosti značky Audi. Pevně věříme v úspěch našeho projektu, ke kterému přistupujeme realisticky a s odhodláním neustále se zlepšovat. V Revolutu jsme našli partnera, který sdílí naše ambice a hodnoty. Formula 1 je globální scénou, která nám společně nabízí příležitost oslovit nové cílové skupiny a vzbudit nadšení pro naše produkty,“ uvedl Döllner.
„V Revolutu jsme našli partnera, který sdílí naši základní filozofii inovací a nekonečných ambicí. Nejde jen o spojení dvou značek, které se k sobě hodí, ale je to strategické partnerství, navržené s cílem zpochybnit konvence v motorsportu. Od roku 2026 budou digitální řešení Revolutu pohánět klíčové oblasti naší provozu a zároveň nanovo definují způsob, jakým se fanoušci a komunity spojují s naším týmem – přinášející plynulý a poutavý zážitek na trati i mimo ni,“ řekl šéf Audi Jonathan Wheatley.
A nakonec tu máme nadšená slova generálního ředitele Revolutu Nika Storonského. „Toto je monumentální partnerství pro Revolut i pro budoucí tým Audi F1. Směřujeme k hranici 100 milionů zákazníků a přivedeme je do Formule 1 prostřednictvím nezapomenutelných zážitků v rozhodujícím období pro tento sport. Tak jako Revolut nadále zpochybňuje status quo ve světových financích, budoucí tým Audi F1 je připraven udělat to samé v motorsportu. S podobným pohledem na svět, globálními ambicemi a neúnavným úsilím o pokrok toto partnerství určí, co je ve Formuli 1 možné.“
- Štítky
- Audi
- Jonathan Wheatley