Antonellimu vrtá hlavou třízastávková strategie: Cítil jsem, že můžu zůstat na trati

Kimi Antonelli poprvé odchází ze soutěžního víkendu bez mistrovského bodu. Desáté místo mu uniklo velmi těsně. Po výjezdu safety caru si poradil se třemi jezdci, ale už ne s Olliem Bearmanem. Mladý Ital však cítí, že neděle nemusela být tak komplikovaná.
George Russell na pódiu, Kimi Antonelli na jedenácté příčce. Mercedes to zřejmě mohl zvládnout i lépe a ještě více si upevnit druhou příčku v konstruktérském šampionátu, ale to by musel Antonelli předvést heroický poslední stint.
Nejdříve Kimimu Antonellimu pokazil den Red Bull, který poslal Maxe Verstappena do boxů jako prvního a získal jednu pozici k dobru. „Byl jsem trochu zmatený, protože poprvé se jim na mě povedl undercut, ale to bylo v pořádku. Očekával jsem to.“
Opět se škrábal po hlavě, když vyrazil na trať safety car a on musel zastavit celkově už potřetí — opět na softy. „Po mediumkách jsme obuli měkkou směs. Odjeli jsme dvě kola a pak vyjel na trať safety car. Cítil jsem, že bych mohl zůstat na trati.“
Takové rozhodnutí přijal Red Bull, ale na boxové zídce si svou strategií byli jistější; Verstappen měl totiž obuté mediumky. Antonelli by musel zvládnout 30 kol na softech. „Během výjezdu bezpečnostního vozidla by pneumatiky stejně vychladly a na čerstvém vzduchu by to byl zcela jiný příběh.“
Místo toho na konci bojoval o pozice. „Musíme to s týmem prozkoumat. Z mé strany můžu říct, že jsem k tomu mohl přistoupit snad o něco umněji, když jsem po zastávce tak tlačil, a mohl jsem ty pneumatiky trochu více šetřit.“
Antonelli si navzdory všemu odnáší z Bahrajnu pozitiva. „Naše tempo se zlepšuje, zejména v kvalifikaci. I jízda na trati je mnohem lepší. Při předjíždění a při jízdě v blízkosti jiných monopostů se cítím stále komfortnější, což je rozhodně pozitivní. V Džiddě se pokusím o ještě lepší kvalifikaci a následně odjet dobrý závod.“