Bude se Hadjar krotit? V nejnovějším rozhovoru použil vulgarismus „pouze“ dvakrát

Ironií osudu je, že zpřísnění trestů za nadávání se kryje s příchodem Isacka Hadjara do Formule 1. Pokud jste tohoto temperamentního mladíka nesledovali v juniorských sériích, vězte, že jde určitě o jednoho z nejvulgárnějších závodníků, jaké jsme za poslední roky viděli, ne-li úplně nejvulgárnějšího. Ukazuje to i jeho poslední rozhovor.
Při příchodu nováčka do Formule 1 vždy netrpělivě čekáme, jaká povaha se z něj „vyklube“. Na roštu máme spoustu skvělých osobností, zábavných charakterů a otevřených jezdců, ale také několik málo zajímavých, ba dokonce nudných pilotů bez barvitých osobností.
Na Formuli 1 nás však baví příběhy a osobnosti a když závodník žádné nepřinese, nemá pro fanoušky nic, čeho by se mohli chytit a milovat. Jsme zvědaví, jaký charakter ukáže početná skupinka letošních mladíků. V případě Isacka Hadjara máme pocit, že pravidla o zákazu nadávání pro něj mohou být akutní.
Francouzský závodník už zboural internet svojí emotivní reakcí na nové lakování monopostu VCARB02 v Londýně, které si získalo spoustu fanoušků. Jeho následná reakce v rozhovoru pro Motorsport Week je mnohomluvná.
„Viděl jsem monopost na telefonu, ale neviděl jsem lakování. Auto bylo v továrně nahé, takže jsem nevěděl, jak bude skutečně vypadat. Když jsem ho viděl, bylo sk***eně skvělé! Júki to celé začal, když dal mou fotku na internet, ale neudělal jsem to schválně. Taková byla moje upřímná reakce,“ vysvětlil Hadjar.
Kdyby takto zareagoval na oficiální tiskové konferenci FIA, s největší pravděpodobností by následovala pokuta 40 tisíc eur a zvednutý ukazováček. Jelikož tuto reakci poskytl v rozhovoru pro soukromé médium mezi čtyřma očima, nic mu nehrozí.
Jak to nedělat však ukázal i ve své následné reakci na otázku, jaké jsou jeho první dojmy z jízdy v monopostu Formule 1. „Je sk***eně rychlý!“ prohlásil Hadjar.
„V současnosti vám neumím poskytnout hlubší zpětnou vazbu. Nemám ve Formuli 1 velké zkušenosti a nevím, jaké je mega auto. Nevím, jak by se měl chovat například takový McLaren; netuším, jak by se měl chovat nejlepší monopost, proto říkám, že auto je rychlé,“ řekl francouzský mladík.
Ten má za sebou první předsezónní testy ve Formuli 1 a první rozsáhlé jízdy v novém týmu. I když se VCARB neukázal jako moc silný a tým se v predikcích odborníků pohybuje kolem osmého nebo devátého místa, Hadjar byl spokojen. „Už ve středu jsem se v kokpitu cítil komfortně. Neměl jsem pocit, že je to můj první den. Adaptuji se velmi rychle a pokračuji v pokroku,“ řekl.
Jelikož je Isack produktem akademie Red Bullu, jeho ambicí musí být postup na další úroveň. Proti sobě bude mít zdatného soupeře a hlavním týmem věčně odmítaného Júkiho Cunodu. V kokpitu druhého týmu výrobce energetických nápojů se málokdy objevil takový zkušený borec, což jen znásobuje velikost Hadjarovy výzvy před nováčkovskou sezónou.
„Jako člen juniorského týmu jsem ho viděl, jak vstupuje do Formule 1 a v podstatě jsem sledoval všechno, co dělal. Vždy jsem si vážil jeho kvality, takže být jeho týmovým kolegou je dobrý pocit. Je to dobrý kluk a vycházíme spolu dobře,“ řekl Hadjar.
„On má jako jediný stejné auto jako já. Na konci sezóny se tedy můžu srovnávat jen s ním. Asi vás nepřekvapím, ale chci být rychlejší než on. Zároveň však musím být realistický. Nemám žádné zkušenosti, takže na začátku sezóny se musím soustředit a učit se od něj,“ dodal francouzský mladík.
- Štítky
- Visa Cash App RB