Wolff ostře reaguje na „hloupé konspirátory“: Jen se skrýváte za klávesnice
Lewis Hamilton zažívá zřejmě nejnáročnější období své kariéry ve Formuli 1. Sedminásobný mistr světa se úplně ztratil a na svůj Mercedes W15 nebude vzpomínat v nejlepším. Jeho šéf Toto Wolff však kategoricky odmítá, že by Lewisův odchod z Mercedesu jakkoli souvisel s jeho trápením.
Znáte to, když jezdec opouští tým, nedostane se ke všem důležitým informacím. Mercedes nemá žádný zájem, aby si Hamilton nejnovější tajemství inženýrů z Brackley přenesl do Maranella. Do jaké míry však tým skrývá před svým jezdcem důležitá tajemství? Podezření některých fanoušků Lewise sahají až k otevřenému házení polen pod nohy, což však šéf stáje kategoricky odmítá.
„Nečetl jsem to, jen jsem slyšel, že se objevil takový nesmysl,“ prohlásil naštvaně Wolff. „Teď se donekonečna můžeme bavit o toxickém prostředí na sociálních sítích, ale já vždycky říkám, že se jen skrývají za klávesnice, otevřou profil a šíří tyto komentáře.“
„Zajímalo by mě, kdo to vůbec píše? Milujeme naše fanoušky, podílejí se na naší identitě, ale někteří mají pocit, že musí vytvořit nějaké šílené a vymyšlené konspirační teorie. Ani mě to netrápí,“ pokračoval šéf Mercedesu. „Jsou to jen idioti, kteří ničemu nerozumějí, pravděpodobně se k závodnímu autu nikdy ani nepřiblížili. Rád bych jim vzkázal, že nikdo nečte, co píší.“
„Skrýváte se za své obrazovky někde za kopci. Chcete napsat komentář? Nádhera, napište si to pro sebe a pár dalších hlupáků, kteří se s vámi chtějí bavit,“ vzkázal Wolff.
Stále však platí, že Mercedes by se rád rozloučil s Hamiltonem na pozitivnější vlně. Takové trápení jsme od Lewise Hamiltona skutečně neviděli a zachází to dokonce tak daleko, že to negativně ovlivňuje jeho bohatý odkaz ve Formuli 1. Je proto důležité, aby Mercedes vysvětlil, co se vlastně děje, ačkoli ani uvnitř týmu tomu docela nerozumějí.
„Myslím si, že mezi jeho silné stránky patří schopnost pozdě brzdit a vletět do zatáčky,“ vysvětlil Wolff. „Tohle auto to však nezvládne. Ve dnech jako neděle v Kataru, kdy má trať velkou přilnavost, je tento fenomén ještě výraznější a vše jen zhoršuje. Platí to i pro George.“
„Když auto klouže a chybí mu přilnavost, právě tehdy ožívá. Taková je jednoduše vlastnost tohoto monopostu. Pravděpodobně proto se Lewis trápí víc než George,“ dodal Wolff.