logo F1zpravy.czF1online.sk

Hamilton opět ukázal svůj charakter. Sám mi napsal zprávu, těší se Hadjar

Isack Hadjar
© Martin Trenkler
Milan Kubala
Milan Kubala20. 3. 2025

Isack Hadjar by určitě nejraději co nejdříve hodil za hlavu celý australský víkend. Vypadnutí během zahřívacího kola se nebude dobře vyjímat v životopisu žádného pilota Formule 1, ale uprostřed tohoto bolavého období se Hadjarovi podařilo najít něco pozitivního. Je tím zpráva od sedminásobného mistra světa.

Lewis Hamilton je velkým idolem Isacka Hadjara, který byl štěstím celý bez sebe, když se pilot Ferrari po přehlídce jezdců nabídl, že si s mladíkem z Racing Bulls pořídí fotografii. Ještě hezčí by bylo, kdyby si s ním zazávodil přímo na trati, ale to mu nebylo souzeno po chybě v první zatáčce.

Isacka Hadjara přišel utěšovat Hamiltonův otec Anthony, kterému ho bylo velmi líto. „Řekl, že mu to připomnělo, když Lewis zaparkoval své auto na vjezdu do boxů v Šanghaji [v roce 2007]. Byl to milý moment a strávil jsem nějaký čas s Anthonym, s otcem mého idola. Byla to výjimečná chvíle. A ve skutečnosti mi i Lewis později ten den poslal zprávu. Tenhle chlapík je opravdu třída.“

Jak se vlastně francouzský jezdec dostal z nedělního zklamání? „Řekl bych, že už v pondělí jsem se cítil mnohem lépe. Zejména proto, že jsem věděl, že máme dva víkendy po sobě. Je fajn se do toho vrátit takhle brzy, jako kdybych se měl měsíc tím sžírat.“

I přes smutný konec si Hadjar z Austrálie odnesl pozitiva. „Řekl bych, že jsme byli překvapivě rychlí. Byli jsme rychlejší, než jsme si mysleli v Bahrajnu. Tam se těžko posuzuje, jestli jste ve středu pole. Nevíte, do jaké míry se všichni ukrývají, nebo ne.“

„V Melbourne jsme však měli velmi dobré auto a okamžitě od prvního tréninku jsem měl z něj dobrý pocit. Cítil jsem se dost komfortně a byl jsem k Júkimu tak blízko, jak jsem chtěl. Z hlediska čistého tempa tak vidím spoustu pozitiv,“ pochvaluje si.

Hadjara v Číně čeká první sprintový víkend ve Formuli 1, což může mladíkům způsobit další problémy. I když všichni absolvovali přípravu na simulátoru, přímo na trati budou mít k dispozici jeden jediný trénink. Bude jim to stačit?

„Z hlediska přístupu bych řekl, že jsem na tohle zvyklý. Během posledních tří let jsem to už takhle dělal [ve Formuli 2 a Formuli 3], kde po tréninku jedete přímo do kvalifikace a máte za sebou jen pár ostrých kol,“ nedělá si z čínského víkendu starosti Hadjar. „Tento přístup tedy znám. Vím, jak to udělat správně, ale je samozřejmé, že bych více přivítal tři volné tréninky.“

Související zprávy

Diskuze