Williams v minulé sezóně postoupil z posledního místa Poháru konstruktérů na sedmé. Pod vedením nového šéfa Jamese Vowlese a díky vynikajícím výkonům překvapení sezóny Alexe Albona se tato značka zvedla a vše nasvědčuje tomu, že se postupně dostává na správnou trajektorii. Tým již nepůsobí jako „chudý příbuzný“, což dokázala i prezentace nového monopostu. Zatímco tým Haas se rozhodl šetřit a nové auto představil krátkým videem s několika záběry nového lakování, které vytvořilo marketingové oddělení na počítačích, Williams pozval celý motoristický svět do New Yorku, prezentaci vysílal živě na internetu a ukázal, že je ochoten investovat do svého image. Monopost FW46 se tak zjevně zrodil v štědřejším prostředí než jeho předchůdci. Tým ukazuje svaly a vzhledem k předčasnému ukončení vývoje předchůdce FW45 se od nástupce FW46 očekává další krok vpřed. Novému lakování dominuje dohoda s novým sponzorem, japonskou společností Komatsu, která má stejné jméno jako nový šéf týmu Haas, a mimo jiné se specializuje na výrobu stavebních, těžebních a lesních zařízení. Williams Williams Williams Williams