Hamilton si Las Vegas užívá. Jetlag ho netrápí a jízdy hodnotí jako “bombastické”
Některým jezdcům víkend v Las Vegas vůbec nechutná, jiní se ho nemohou nabažit. Lewis Hamilton po prvních dvou trénincích prozradil, že se řadí do té druhé skupiny. Jízda v ulicích města hazardu podle něho představuje výzvu, ale zároveň i velké potěšení.
Lewis Hamilton v druhém tréninku obsadil deváté místo a na čelo ztratil téměř 1,4 sekundy. Pokud bychom však brali za referenci výkon Carlose Sainze, tak jeho manko nebylo až tak hrozivé. Každopádně dlouhé rovinky jen podtrhují problémy Mercedesu s maximálkou.
Jezdit s nastavením na minimum přítlaku Lewise Hamiltona i přesto bavilo. “Je to obrovská výzva. I když je tu hodně rovinek, není tu tak mnoho míst na předjíždění. Přilnavost je velmi nízká a zákryt nemá velký efekt, je to jako v Monze. Máte malé křídlo, a tak odpor není velmi velký. Bude to zajímavá kvalifikace. Důležitá bude vaše pozice. Klíčová bude i degradace.”
“Ale mě to přišlo bombastické. Všichni mají problémy s jetlagem a podobně, ale já se cítím fakt skvěle,” rozplýval se sedminásobný šampion, který se ve světlech reflektorů a uprostřed desítek hvězd, hudebníků a dalších celebrit určitě cítí jako doma. “Během přestávky jsem si pustil film. Cítím se skvěle a jsem připravený znovu vyrazit.”
Jediná škoda, že první trénink dopadl tak, jak dopadl. Jinak okruhu v Las Vegas nemá co vytknout. “Je to tu neuvěřitelně rychlé a já jsem se pořádně bavil. Potěšilo mě, že jsme mohli zase jezdit. První trénink nic moc, ale odvedli dobrou práci, že to napravili. Byl to zajímavý trénink.”
I přes nelichotivé umístění ve výsledkové listině v Mercedesu nejsou zklamaní a hlásí, že neměli ani moc velké problémy s nastavením auta. “Je to OK, není to tak zlé. Když jsme byli všichni na podobných pneumatikách, tak jsme neztráceli tak moc. Samozřejmě, drolení pneumatik trápí všechny. Všem pneumatiky odcházejí, ale z tohoto pohledu jsme na jedné lodi.”
George Russell po tréninku uvedl, že problémy s drolením pneumatik je třeba brát vážně. Lewis Hamilton si myslí, že se pod ně podepisují teploty, ale i nový povrch. “Podle mě to způsobuje kombinace obou faktorů. Navíc máme velmi nízký přítlak, takže v pomalých i v rychlých zatáčkách se smykáte. Auto nemá moc velký přítlak, protože potřebujete mít rychlost na rovinkách. Jsem si jistý, že na to mají velký vliv i teploty.”