Rychlé zprávy
Šprintový závod F2 na Hungaroringu vyhrál Richard Verschoor před Kushem Mainim a Victorem Martinsem.
🥇 @R_Verschoor1
🥈 @kmainiofficial
🥉 @VictorMartinsFR #F2 #HungarianGP pic.twitter.com/Um8ZFefb7x— Formula 2 (@Formula2) July 20, 2024
Hodinu před kvalifikací hlásí z Hungaroringu lehký déšť!
Just under an hour to go until qualifying and there is light rain beginning to fall at the Hungarian Grand Prix
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) July 20, 2024
Nikita Bedrin zaznamenal ve sprintu F3 v Maďarsku své první vítězství v této kategorii.
The points-scorers 👀👇#F3 #HungarianGP pic.twitter.com/RhDviQmi97
— Formula 3 (@Formula3) July 20, 2024
Porovnání bodových zisků po 12 závodech minulé a této sezóny.
Driver standings after 12 races 2023 vs 2024
byu/Due_Hunt1137 informula1
Pilot McLarenu v IndyCar Alex Rossi má po této nevinně vypadající nehodě zlomený palec na pravé ruce. Zbytek víkendu v Torontu vynechá.
🚨BREAKING🚨
Arrow McLaren anuncia que tras el accidente de Alex Rossi en Toronto, SI SE LE ROMPIÓ EL PULGAR DERECHO.
Por lo que no podrá competir el resto del fin desemana, más tarde anunciarán quién pilotará el #7.
Le deseamos una pronta recuperación.pic.twitter.com/Iblu4khA0l https://t.co/h9NCKMhSG4
— 🏁「 Alerta Racing 」🏁 (@AlertaRacing) July 19, 2024
Přehled závodních simulací ve druhém tréninku: Nejlepší průměr dosáhl Sergio Pérez.
Španělský reportér Antonio Lobato: „Dva různé týmy mi řekly, že Red Bull byl pár závodů dozadu ze strany FIA požádán o to, aby upravil svůj monopost. To vedlo ke ztrátě výkonu.“
Využívali červení býci šedou zónu v pravidlech? Věříme, že se brzy dozvíme více.
Andrew Shovlin mluvil o tom, zda výpadky způsobené chybnou aktualizací od společnosti CrowdStrike měly nějaký vliv na Mercedes. „Vyrobilo nám to práci, abychom některé počítače aktualizovali, ale dopad na první trénink byl minimální, pokud vůbec nějaký.“
Red Bull se nezbavil chladicích otvorů na okrajích kokpitu, jen je přesunul do středu pod hlavní nasávací otvor.
#RedBull upgrades for #HungarianGP 1/3#F1 #Formula1 #F1Tech pic.twitter.com/5Vlz5tUMg7
— Carlo Platella (@RacEng2) July 19, 2024
Technický ředitel Aston Martinu Dan Fallows: „V našich strukturách stále máme jisté mezery, které by mohli zaplnit lidé s velkým množstvím zkušeností.“
Aston Martin nadále usiluje o příchod Adriana Neweyho do Silverstonu.
Aston Martin je jednoznačným vývojovým „králem“. Ale jen z hlediska kvantity. Britský tým přivezl suverénně nejvíce nových komponent ze všech, ale mnohé byly jen výstřely do prázdna.
🚨PERFORMANCE UPGRADES – HUNGARY UPDATE
Aston Martin: 29 (+6)🥇
Sauber: 18 (+9)
RB: 16 (+1)
Ferrari: 16 (+1)
Haas: 16
Red Bull: 15 (+3)
Mercedes: 12 (+1)
McLaren: 11
Alpine: 9
Williams: 6⚠️ pic.twitter.com/d2n5d45Umw— Holiness (@F1BigData) July 19, 2024
Dnešní „modrá obrazovka smrti“ na boxové zídce Mercedesu.
Mercedes having a fun time in practise. Phew. #F1 pic.twitter.com/Cx4DFXvXKf
— Dre Harrison (@DreHarrison101) July 19, 2024
Týmy v horké Budapešti nasazují dodatečné chlazení kokpitů. Proč je tato „vypuklina“ v případě Mercedesu tak velká? Vězte, že jejím účelem není jen chlazení, ale ukrývá i nový prvek zavěšení, který stříbrné šípy představily pár víkendů dozadu.
Tanto caldo qui in Ungheria e le squadre aprono le prese di raffreddamento per l'abitacolo #F1 #HungarianGP #Ferrari #AstonMartin #Mercedes pic.twitter.com/mj32qHVOYV
— F1INGENERALE (@F1ingenerale_) July 19, 2024
Několik týmů si do Maďarska přineslo nové komponenty. Například Ferrari má vylepšenou podlahu.
Red Bull zase prozradil, že s vylepšeným balíčkem, který představil na Hungaroringu, bude jezdit jen na pomalých okruzích. Uvidíme ho ještě v Zandvoortu a Singapuru. Se starým balíčkem (ze Silverstonu) bude jezdit například ve Spa, Monze či Baku.
Můžeme si například všimnout, že Red Bull odstranil „bazuky“ za svatozáří, se kterými prý Adrian Newey nebyl moc spokojen.
Red Bull’s updated RB20, described by Max Verstappen yesterday as a “bit of a bigger” upgrade #F1 #HungarianGP pic.twitter.com/w3olp9FLYf
— Lewis Larkam (@Lewis_Larkam) July 19, 2024
Max Verstappen hájí Sergia Péreze, jehož budoucnost, zdá se, visí na vlásku. „Pokud bude auto lepší a předvídatelnější, tak je to i pro jezdce o něco jednodušší. Nemusíte pokaždé zajíždět až za limit. Není fér říct, že je to jen jeho vina.“