Red Bull si připravil vylepšenou podlahu, na které upravil okraje v její zadní třetině. Slibuje si od toho více přítlaku, ale zároveň zachování stability proudění. Kromě toho má také nové kryty motoru určené k efektivnějšímu chlazení.
Až šest nových komponent si do Austinu přivezl Mercedes: nové přední křídlo, přední zavěšení, podlahu a deflektory podlahy, sání v bočnicích, kryty motoru.
Klíčovou součástí má být právě podlaha, ve které se stříbrné šípy zklamaly po VC Belgie.
McLaren přepracoval proudění vzduchu prakticky kolem celého auta s výjimkou podlahy.
Začíná novým předním křídlem, které má ve spolupráci s vylepšeným předním zavěšením a brzdovými komponenty optimalizovat toto proudění. Totéž se stalo i v zadních rozích monopostu, kde došlo k úpravě deflektorů na obou stranách difuzoru. McLaren si od toho slibuje stabilnější proudění vzduchu, a tedy i stabilnější generování přítlaku za každých podmínek.
Poslední novinkou je příčné zadní křídlo, které bylo přizpůsobeno požadavkům okruhu v Austinu — jeho cílem je snížit odpor monopostu.
V případě McLarenu však musíme poznamenat, že si do Austinu dokázal přivézt jen jeden kus nového předního křídla. V prvním tréninku si ho vyzkoušeli oba piloti, následně s ním bude jezdit aspirant na titul Lando Norris.
Z prostředí Mercedesu se ozývají hlasy, že oba piloti by měli mít dostatek nových součástek.
Ferrari nemá k dispozici nic nového. Pokud jsou na monopostu nějaké novinky, mohou se nacházet v útrobách auta, případně mohlo dojít k odlehčení některých komponentů, protože tyto úpravy není nutné hlásit veřejnosti.