Sainz se už mistrem určitě nestane
Carlos Sainz se už v této sezóně ani matematicky nemůže stát mistrem světa. Do konce sezóny může nasbírat maximálně 360 bodů, ale Max Verstappen jich má už teď 362.
Další rychlé zprávy
Po závodě nejprve Zak Brown narušil týmovou fotku Ferrari, načež mu to Carlos Sainz později vrátil a oplatil McLarenu.
— LN media (@NorrisClip) October 27, 2024
Charlesi Leclercovi na tiskové konferenci vyklouzlo slovíčko „f*ck“
„Chytil jsem přetáčivý smyk, který jsem zvládl, pak jsem chytil přetáčivý smyk z druhé strany a říkám si: Kruci! Naštěstí…“ vysvětloval Leclerc, když si uvědomil, co právě řekl. „Ach, ne! Ne! Nechci se přidat k Maxovi!“
— c (@cmedia1617) October 27, 2024
Christian Horner nebyl spokojen s tím, jak se Liam Lawson zachoval k Sergiu Pérezovi. Po závodě si ho proto zavolal na kobereček.
A Christian Horner no le gustó ni el manejo ni la actitud de Liam Lawson contra @SChecoPerez y lo llamó a su oficina al término del #MexicoGP pic.twitter.com/8AQYu9varS
— José Antonio Cortés (@xosean) October 27, 2024
Max Verstappen loni táhl sérii deseti vítězství v řadě. Letos táhne sérii deseti závodů bez vítězství.
Komisaři upravili verdikt v případě souboje Maxe Verstappena a Landa Norrise ve čtvrté zatáčce. Nejprve rozhodli, že Nizozemec si zasloužil pouze desetisekundový trest, ale následně mu k tomu přidali i dva trestné body.
Na kontě má nyní šest trestných bodů.
Závodník Billy Monger, který v roce 2017 přišel o obě končetiny po nehodě v Donnington Parku, prolomil rekord Ironmana na mistrovství světa na Havaji.
Neuvěřitelných 226 kilometrů (3,9 km plavání, 180 km na kole a 42 km běhu) zvládl za 14 hodin, 23 minut a 56 sekund, čímž o dvě hodiny vylepšil dosavadní rekord v kategorii závodníků se dvěma amputovanými končetinami.
Jeho původním cílem bylo vejít se do 17hodinového limitu.
HE DID IT! 🔥🏁@BillyMonger battled jellyfish stings, intense humidity and torrential rain to SMASH the existing Ironman World Championships course record for a double leg amputee by over 2 HOURS!
Give it up one more time for BILLY MONGER 👏
Donate now: https://t.co/PELrCMMyHe pic.twitter.com/hF2jtsdYlP— Comic Relief (@comicrelief) October 27, 2024
Frédéric Vasseur po kvalifikaci: „Loni jsme byli dobří v kvalifikacích, letos jsme dobří v závodě. V příští sezóně budeme v obou!“
Lando Norris byl v kvalifikaci nejsilnější ve druhém sektoru, ale první a poslední třetinu tratě ovládl Carlos Sainz.
🚨FASTEST SECTOR TIMES IN MEXICO QUALY
S1 – SAI 27.037s
S2 – NOR 29.191s
S3 – SAI 19.533s pic.twitter.com/XguBEr6KDZ— Holiness (@F1BigData) October 26, 2024
Podle bývalé strategičky Aston Martinu Bernie Collinsové se v padoku šeptá, že Haas si dělá zálusk na pátou příčku Aston Martinu v konstruktérském šampionátu. Získat více bodů než britský tým zřejmě nebude problém, ale dokáže jich získat o 48 víc?
Lewisi Hamiltonovi kvalifikace nevyšla. Když spatřil, že ve třetím sektoru dostal smyk, Wolff si takto zanadával.
Toto reacting to lewis hamilton's W14 sliding in Q3
byu/SuperPop9521 informula1
Charles Leclerc se po dojezdu v Q3 takto zlobil sám na sebe.
Charles Reacting to his lap: Charles: SHIT. SHIT. SHIT. FUCKING SHIT LAP. FUCKING SHIT LAP
Klesající (nebo ve skutečnosti rostoucí?) kvalifikační posloupnost Carlose Sainze v mexických kvalifikacích: 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 2, 1.
Španěl se v Mexiku vždy kvalifikuje lépe než před rokem a i když vynechal pozice 4 a 3, fanoušci Ferrari mu to jistě prominou.
Carlos Sainz's career qualifying performances in Mexico, in chronological order: 11th, 10th, 9th, 8th, 7th, 6th, 5th, 2nd, 1st #MexicoGP
— Sean Kelly (@virtualstatman) October 26, 2024
Mercedes ještě v průběhu druhého tréninku potvrdil, že George Russella propustili ze zdravotnického střediska a vrátil se do garáže týmu.
Positive news on @GeorgeRussell63. He has been released from the medical centre and is back with the Team 🙏
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 25, 2024
Pohled na zničený monopost George Russella.
That's not a very healthy looking Mercedes… pic.twitter.com/uuMhlPaAx2
— The Race (@wearetherace) October 25, 2024
Technický problém Maxe Verstappena v prvním tréninku nebyl vážný. Problémy způsobila netěsnost sacího potrubí turbodmychadla a výměna proběhla rychle a hladce. Horší bylo poškození podlahy. To, podobně jako v případě Antonelliho, způsobil nějaký záhadný úlomek, který na trať spadl z mostu. Ten na daném místě slouží jako přechod nad tratí.
Verstappens car suffered from a leak in the turbo intake pipe late in FP1. It was fixed quickly. Changing to a new floor took a bit longer after a piece of metal, that apparently fell of a bridge onto the track, caused damage to the underside of the car.#AMuS #F1 #MexicoGP
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) October 25, 2024