„Autosport se dozvěděl, že Cullenová se připojila k Hamiltonovi v jeho společnosti Project 44 jako jeho fyzioterapeut a bude součástí týmu pod vedením závodního ředitele Marca Hynese. Od začátku roku 2024 angažoval Project 44 několik klíčových lidí napříč rozličnými oblastmi, aby se podíleli na manažování kariéry pilota F1,“ uvádí Autosport.
Lewis Hamilton po příchodu do Ferrari obnovil spolupráci s Angelou Cullenovou
„Autosport se dozvěděl, že Cullenová se připojila k Hamiltonovi v jeho společnosti Project 44 jako jeho fyzioterapeut a bude součástí týmu pod vedením závodního ředitele Marca Hynese. Od začátku roku 2024 angažoval Project 44 několik klíčových lidí napříč rozličnými oblastmi, aby se podíleli na manažování kariéry pilota F1,“ uvádí Autosport.
Herbert varuje Hamiltona: Leclerc se tě nebojí
„Charles mu neustoupí,“ prohlásil Angličan. „Když ve Ferrari jezdil čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel, přišel Leclerc a uchmatl mu Ferrari přímo před nosem.“
„Charles se nebude bát Lewise. Bude se mít na pozoru a bude ho respektovat, ale zároveň si uvědomuje, že pro něj představuje hrozbu. Musí se však ujistit, že až začnou jejich vzájemné souboje, bude v nejlepší formě. Leclerc ušel v průběhu posledního roku dlouhou cestu a tato výzva ho posune na úroveň, kterou on a Ferrari potřebují,“ řekl Herbert.
Herbert varuje Hamiltona: Leclerc se tě nebojí
„Charles mu neustoupí,“ prohlásil Angličan. „Když ve Ferrari jezdil čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel, přišel Leclerc a uchmatl mu Ferrari přímo před nosem.“
„Charles se nebude bát Lewise. Bude se mít na pozoru a bude ho respektovat, ale zároveň si uvědomuje, že pro něj představuje hrozbu. Musí se však ujistit, že až začnou jejich vzájemné souboje, bude v nejlepší formě. Leclerc ušel v průběhu posledního roku dlouhou cestu a tato výzva ho posune na úroveň, kterou on a Ferrari potřebují,“ řekl Herbert.
Testovat se starým monopostem budou tento týden také Sauber a Racing Bulls
„Racing Bulls vycestuje do Imoly, na místo konání Velké ceny Emilia Romagna, na třídenní test se starým vozem. Letošní piloti stáje, Júki Cunoda a nováček Isack Hadjar, budou jezdit s monopostem AT04 z roku 2023, kdy tým ještě nesl název AlphaTauri,“ informuje portál Motorsport.com.
„Po úterý se v Imole k RB připojí i Sauber, který nasadí monopost C42 z roku 2022. Za volant se posadí noví jezdci týmu Nico Hülkenberg a Gabriel Bortoleto. Ti se na trať vydají ve středu a ve čtvrtek. Oba už měli možnost seznámit se se svým novým týmem během prosincových testů v Abú Zabí,“ uvedl známý portál.
Testovat se starým monopostem budou tento týden také Sauber a Racing Bulls
„Racing Bulls vycestuje do Imoly, na místo konání Velké ceny Emilia Romagna, na třídenní test se starým vozem. Letošní piloti stáje, Júki Cunoda a nováček Isack Hadjar, budou jezdit s monopostem AT04 z roku 2023, kdy tým ještě nesl název AlphaTauri,“ informuje portál Motorsport.com.
„Po úterý se v Imole k RB připojí i Sauber, který nasadí monopost C42 z roku 2022. Za volant se posadí noví jezdci týmu Nico Hülkenberg a Gabriel Bortoleto. Ti se na trať vydají ve středu a ve čtvrtek. Oba už měli možnost seznámit se se svým novým týmem během prosincových testů v Abú Zabí,“ uvedl známý portál.
Dámy, nástup! Závodní tým Haasu má novou strukturu a chce řešit „největší slabinu“
„Změny jsme provedli v traťovém týmu. Jsou to velké změny, ale měl jsem pocit, že loni to byla jedna z našich největších slabin. Čím konkurenceschopnější monopost jsme měli, tím výraznější byl tento problém. Ztratili jsme příliš mnoho bodů kvůli provozním chybám na trati, a proto jsme do toho museli zasáhnout,“ uvedl Komacu.
Je pravda, že strategická rozhodnutí a chyby při zastávkách v boxech dlouhodobě patřily mezi největší slabiny Haasu. V nesmírně vyrovnaném boji o poslední body za čtyřmi nejlepšími týmy potřebuje stáj z Banbury zlepšit realizaci závodních víkendů, jinak se může snadno stát, že nenaváže na svou úspěšnou sezónu 2024. „Mnohokrát to vypadalo, že pod tlakem jsme nefungovali tak dobře, jak bychom měli,“ konstatoval Komacu.
Dámy, nástup! Závodní tým Haasu má novou strukturu a chce řešit „největší slabinu“
„Změny jsme provedli v traťovém týmu. Jsou to velké změny, ale měl jsem pocit, že loni to byla jedna z našich největších slabin. Čím konkurenceschopnější monopost jsme měli, tím výraznější byl tento problém. Ztratili jsme příliš mnoho bodů kvůli provozním chybám na trati, a proto jsme do toho museli zasáhnout,“ uvedl Komacu.
Je pravda, že strategická rozhodnutí a chyby při zastávkách v boxech dlouhodobě patřily mezi největší slabiny Haasu. V nesmírně vyrovnaném boji o poslední body za čtyřmi nejlepšími týmy potřebuje stáj z Banbury zlepšit realizaci závodních víkendů, jinak se může snadno stát, že nenaváže na svou úspěšnou sezónu 2024. „Mnohokrát to vypadalo, že pod tlakem jsme nefungovali tak dobře, jak bychom měli,“ konstatoval Komacu.
„Baby Prost“ Hadjar má z debutu obavy a ví, že si musí dávat pozor na vysílačku
„Skutečnost, že si to úplně neumím představit a vytvořit si celkový přehled, ukazuje, jak velká věc to pro mě je. Pokud mám být upřímný, mám z toho obavy,“ přiznal Hadjar pro Canal Plus.
Toho při debutu nečeká nic jednoduchého. Proti němu se postaví Júki Cunoda, který si v posledních čtyřech letech vybudoval skvělou pověst. Navíc Red Bull ho v zimě opět odmítl, což může japonského závodníka ještě více nakopnout.
„Vím, že mám s Formulí 1 omezené zkušenosti. Startovní pole je na velmi vysoké úrovni. Já se však znám a vím, že když nastoupím do auta, mým cílem bude porazit Cunodu. To je na konci dne jediné, na čem záleží, zejména ve Formuli 1, kde nemají všichni stejná auta. To je můj jediný konkrétní cíl,“ vzkázal Hadjar.
„Baby Prost“ Hadjar má z debutu obavy a ví, že si musí dávat pozor na vysílačku
„Skutečnost, že si to úplně neumím představit a vytvořit si celkový přehled, ukazuje, jak velká věc to pro mě je. Pokud mám být upřímný, mám z toho obavy,“ přiznal Hadjar pro Canal Plus.
Toho při debutu nečeká nic jednoduchého. Proti němu se postaví Júki Cunoda, který si v posledních čtyřech letech vybudoval skvělou pověst. Navíc Red Bull ho v zimě opět odmítl, což může japonského závodníka ještě více nakopnout.
„Vím, že mám s Formulí 1 omezené zkušenosti. Startovní pole je na velmi vysoké úrovni. Já se však znám a vím, že když nastoupím do auta, mým cílem bude porazit Cunodu. To je na konci dne jediné, na čem záleží, zejména ve Formuli 1, kde nemají všichni stejná auta. To je můj jediný konkrétní cíl,“ vzkázal Hadjar.
Jaké potíže čekají Aston Martin s Neweym? Tíha očekávání, odpovídá Krack
„To je Adrianův největší problém, že? Všude, kde se objevil, vždy dosáhl úspěchu, a přesně to se od něj očekává i po příchodu do Aston Martinu,“ prohlásil v rozhovoru pro RacingNews365.com bývalý šéf Mike Krack, jehož před pár dny tým oficiálně přeřadil do pozice šéfa závodního týmu na trati, zatímco vedení celé stáje se ujal Andy Cowell.
„Víme, že v dnešní Formuli 1 nemůže všechno řídit jeden člověk, takže se musíme připravit a vytěžit maximum z jeho znalostí, zkušeností a intuice. Zároveň mu však musíme poskytnout pracovní podmínky,“ připomněl Krack.
Jaké potíže čekají Aston Martin s Neweym? Tíha očekávání, odpovídá Krack
„To je Adrianův největší problém, že? Všude, kde se objevil, vždy dosáhl úspěchu, a přesně to se od něj očekává i po příchodu do Aston Martinu,“ prohlásil v rozhovoru pro RacingNews365.com bývalý šéf Mike Krack, jehož před pár dny tým oficiálně přeřadil do pozice šéfa závodního týmu na trati, zatímco vedení celé stáje se ujal Andy Cowell.
„Víme, že v dnešní Formuli 1 nemůže všechno řídit jeden člověk, takže se musíme připravit a vytěžit maximum z jeho znalostí, zkušeností a intuice. Zároveň mu však musíme poskytnout pracovní podmínky,“ připomněl Krack.
Program GP Austrálie
Část | Datum | Čas | Vysílá |
---|---|---|---|
1. trénink | 14. 3. | Doplníme | |
2. trénink | 14. 3. | Doplníme | |
3. trénink | 15. 3. | Doplníme | |
Kvalifikace | 15. 3. | Doplníme | |
Závod | 16. 3. | Doplníme |
Galerie: První den Lewise Hamiltona v Maranellu
Lewis Hamilton má za sebou první den v roli pilota Scuderie Ferrari. Okamžitě zjistil, jak populární jsou jezdci tohoto legendárního týmu mezi italskými fanoušky, a s mnoha z nich se přivítal přímo před továrnou. Jak ale vypadal jeho první den?
„Jsem nesmírně vděčný Johnu Elkannovi, Benedettovi Vignovi, Fredu Vasseurovi a všem ve Ferrari za to, že ve mně vložili svou důvěru a přijali mě do této rodiny,“ řekl Lewis Hamilton. „Těším se na start této nové éry, na setkání a spolupráci s velmi talentovaným a inspirativním týmem. Jsem odhodlán přinést týmu, této organizaci a fanouškům všechno, co mám.“
Galerie: První den Lewise Hamiltona v Maranellu
Lewis Hamilton má za sebou první den v roli pilota Scuderie Ferrari. Okamžitě zjistil, jak populární jsou jezdci tohoto legendárního týmu mezi italskými fanoušky, a s mnoha z nich se přivítal přímo před továrnou. Jak ale vypadal jeho první den?
„Jsem nesmírně vděčný Johnu Elkannovi, Benedettovi Vignovi, Fredu Vasseurovi a všem ve Ferrari za to, že ve mně vložili svou důvěru a přijali mě do této rodiny,“ řekl Lewis Hamilton. „Těším se na start této nové éry, na setkání a spolupráci s velmi talentovaným a inspirativním týmem. Jsem odhodlán přinést týmu, této organizaci a fanouškům všechno, co mám.“